Sanningen

GODMORGON...........



Vaknade till ännu en kall morgon....
Idag blir det mera brödbak, gjorde
en deg i går som har fått stå i rums-
temperatur i natt............

Jag skrev igår att jag skulle berätta
sanningen om mitt liv och idag när
jag läser det ser det väldigt drastiskt
ut.......och det är det inte.....utan jag
satt och tittade på stjärnorna på slottet
och funderade om jag skulle vara en
stjärna på slottet, vad skulle jag då
berätta om mig själv..........Jag kan
ju inte skylla på några frånvarande
föräldrar för mamma var hemmafru
och var alltid hemma, när jag kom hem
från skolan....Hon ställde upp och skjutsade
mig hit och dit, det enda var väl att vi bodde
ute på landet istället för inne i något större
samhälle.............Vi åkte på semester varje
sommar till västkusten eller Danmark........
Ja det är nog tur  att man inte är någon
stjärna....någonstans...........

Jag är egentligen väldigt lat..............
Jag har dålig karraktär...............
Jag är ingen diplomat utan säger
precis vad jag tycker och  tänker...
Sedan har jag några positiva sidor
också, men just nu är jag för lat för att
skriva om dom, de kommer kanske
en annan gång............

Ha en bra Söndag..........
Kram Anita................... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha....Du är den underbaraste människa som finns.Vet du det?

Kram Madde

2010-01-10 @ 10:11:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det är så roligt att få kommentarer av dig Madde...

Du är alltid så positiv och glad, det gillar jag...

Kram Anita.........

2010-01-10 @ 13:18:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0