Paus




Nu tar jag en paus i bloggandet.....Jag har vissa som är inne och
läser min blogg dagligen....det ser jag på statestiken....men det
är inte så många som ger sig till känna....därför tänker jag nu ta
en paus.......Jag vill Tacka Madde, Linda och Anette som är inne
och komenterar min  blogg nästan dagligen och mina kära barn
som jag vet är ute dagligen och läser vad jag skriver.......men
nu gäller det att börja ringa igen till mej.................................

Hejdå............Anita....................................................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommer sakna din blogg och dina roliga inlägg. Men jag förstår dig helt och fullt.Jag funderar på att ta bort min helt....är så jädra trött på den ocm jag ska vara helt ärlig.Nu har du bloggpaus,Agnetha gör ett inlägg i veckan,Linda har mycket omkring sig(så hon hinner inte blogga).Då har jag ju inget ute i den här världen att göra...eller hur?

Ta en paus du och njut.Men du ska veta att din blogg är den roligaste som finns och jag kommer sakna den.

Jag ska nog också pausa ett tag....men säg inget till nån;) hi hi.

Kram Madde

2010-01-02 @ 10:57:31
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja nu tar jag en paus, vet inte hur länge...jag är ju en impulsiv människa..kanske att jag böjar blogg imorgon igen...haha...den som lever får se......Kram Anita......

2010-01-02 @ 18:25:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja du.....jag är ju likadan,alltså impulsiv.

Det är väl skönt att vara det.

Vila du så länge du vill....jag kikar in här och väntar på dig det vet du;)

Kram Madde

2010-01-03 @ 09:47:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää,hallå,kom tillbaka Kram Anette

2010-01-03 @ 18:49:42
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja jag kommer tillbaka någon gång....Kram Anita..

2010-01-04 @ 00:43:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0