Paj....Ej......



Det bidde ingen paj..........det bidde mat från Verona....för jag hade
faktiskt somnat när Lars kom hem från jobbet och han var hungrig....

Men nu eldas det i tunnan så i morgon blir det gulachsoppa.....och
på söndag ska jag göra västerbotten paj.........gott....gott............

Lars ringde till Fredric som är tillbaka på USÖ efter att ha blivit
utskriven i dag......men istället för att åka hem och lägga sig och
vila så åker han ut till Marieberg Galleria.....vad sjutton, tänker han
inte ett dugg säger Lars......som i vanliga fall inte brukar säga så
mycket....men där ute får Fredric ont i huvudet igen och ligger nu
på USÖ ...............Men eftersom jag jobbar inom vården så vet jag
att han är i goda händer....och att de gör allt kan, för honom.........

Just nu fick vi besök av Daniel, Annelie och deras kompis Veronica
Jag ska även sy ihop ett par jobbarbyxor till Jessica......det är mycket
just nu, men det är kul.........

Ha en bra Fredagkväll..........
Kram Anita..............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch vad otäckt med Fredric....

Vad gott du ska äta hela helgen vännen...och så badtunnan med,myspys.

Ha nu en skön helg och kram på dig=)

Madde

2010-01-22 @ 19:52:45
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja jag oroar mig fast det inte syns...jag har alltid hållit sådant inom mig....

ja jag ska göra goda gulachsoppan.....som jag vet att du också gillar.....Ha det bra du med...Kram Anita..

2010-01-22 @ 21:18:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0