ONSDAG 20/1


                    GODMORGON.........

Jaha då var det Onsdag i dag och jag har tid
för Ludde så att han ska bli friserad och fin

Jag beställde trimning av hans päls i början av
december och fick tid i dag så nu är han verkligen
i behov av att trimmas..........vi har själva köpt
en apparat för hund trimning, men första gången
vill jag gärna se hur man gör........

Hemkommen från stan är det dags för nattmöte
på jobbet, nu är det nya ordningar så vi ska ha
möte tillsammans med nattpersonalen på Linden
och oxelgården och vi ska hålla på i 3 timmar....
spännande att se, men roligt att vi får träffas
alla tycker jag........

Sedan är det bara att åka hem och svida om till
jobbarstassen och inställa sig för tjänstgöring i
10 timmar.........Det är vad jag ska pyssla med 
det närmaste dygnet.................

Ha en bra dag........
Kram Anita.............. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm visst ska det bli kul att träffa alla nattare.

Ses sen då;)

Kram Madde

2010-01-20 @ 11:45:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej farmor har du hört att pappa liger på sjukhus varje gång jag tängker på han så blir jag ledsen för jag saknar han sååå! puss och kram Wilma!....

2010-01-20 @ 19:27:08
Postat av: Anita

Nej jag hade inte hört det, ingen har ringt och talat om det för oss.....Kram Farmor.......

2010-01-20 @ 19:35:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0