NYÅRSDAGEN



      GOD FORTSÄTTNING

Nu har jag bytt ut morgon-
rocken mot en klänning....
Västerbottenostpajen står
i ugnen....Kräftorna är upp-
tinade, osten till kexen står
framme och får värma sig lite,
marchallerna ska snart tändas
och vi ska fira vår nyårsafton

Champagnen ligger på kylning
ljusen är tända överallt.........

Jobbarnatten gick bra, vi hade
några brukare som ville sitta
uppe till efter midnatt och det
gick bra, fast det blev lite om-
ändringar på rutten som vi kör
men det är bara roligt tycker
jag.....Skulle någon säga till
mej när jag blir gammal att
jag var tvungen att lägga mig
klockan 2000 en nyårsafton
så skulle jag nog kontakta
diskrimineringsombudsmannen
(nu vet ni det ni unga flickor som
jobbar och måste ta hand om mig)

Ja så här kommer jag att fira min
"nyårsafton" i kväll.......Ni andra
får ha en bra Nyårsdagskväll.....

Kram Anita..................


Kommentarer
Postat av: Madde

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!

Bra skrivet vännen.Klart man ska få sitta uppe och fira nyår.

Kram kram Madde

2010-01-02 @ 11:03:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

God fortsättning Madde....Ja fy sjutton om man måste lägga sig tidigt om man inte vill.....Kram

Anita.....

2010-01-02 @ 18:32:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0