LÖRDAG 9/1



                                   GODMORGON

                I dag ska det bakas bröd på Dammgatan3
                Lars har varit och inhandlat lite olika mjöl-
                sorter, det är durummjöl och dinkelmjöl....
                jag har suttit på nätet och dragit ut recept
                så det ska bli spännande att se vad vi får ihop
                till slut.....kanske det kommer en bild
                i bloggen det är inte helt omöjligt...............

                Kylan håller oss igång här i Närke, man får inte 
                stanna upp för länge för då finns risk att man
                fryser fast....vår termometer stod -23 grader
                i morse.....burr burr.......det är för kallt tycker
                jag men det är rart med solen som är uppe
                på en klarblå himmel..........Nej nu ska här bakas

                Ha en bra lördag.......
                Kram Anita...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad gott med hembakt bröd.

Vissst är det bistert....uäck vad äckligt det är.

Ute hos hönsen var vattnet bottenfryst nu på morgonen.Det är tur att jag är sjukskriven så jag kan sköta om alla mina djur,nu när det är så himla kallt.

Ha en bra bagardag där i bagarstugan på Dammgatan 3.

Kram Madde

2010-01-09 @ 12:20:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du här bakas det idag, det doftar så gott, och varmt och gott blir det i köket också när ugnen är på.....Ja stackars alla djur nu när det är så kallt

Kram Anita.......

2010-01-09 @ 12:33:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0