Lättroad



Fy sjutton vad jag är lättroad.....jag tittade på reprisen av stjärnorna
på slottet....och när Meg ska i denna hängmatta...ja jag skrattar så
tårarna sprutar, sådan humor har jag...oj vad skojigt det var............

Sedan ringde jag till chefen och talade om att jag gjorde något
olagligt när jag jobbade i helgen.......jag körde nämligen på en
gång och cykelbana när vi hade fått ett larm och hade bråttom
och naturligtvis stod där mitt på gångbanan en bastant tant med
hund...och jag tror hon gjorde stopptecken som en polis åt mig,
så det var bara att stanna och tala om för tanten att vi var på
uttyckning och hade bråttom....men hon brydde sig inte så värst
mycket om det, utan talade om för mig att hon hade diskuterat
detta förr, om att vi kör där......så då tänkte jag att det är lika
bra att jag ringer chefen och talar om att det var jag som körde,
för jag misstänker att tanten ringer och klagar på hemvårds-
personalen.......men klockan var 2230 och jag  trodde nog att
det inte skulle vara någon ute då.......men men....................

Sedan kom Erik förbi, han skulle jobba 14-22 så han hämtade
en matlåda med kyckling sås och potatis från i lördags..........

Det är det som har hänt hitills i dag.........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du är rolig du,kan riktigt höra när du ger din bekännelse till chefen,skulle vara spännande att vara en liten fluga,sitta i bilen och vara med på era upptåg.Ha det gott i kväll Kram Anette

2010-01-18 @ 16:40:04
Postat av: Anita

Hej Anette....ja chefen skrattade faktiskt....jo vi har bra roligt om nätterna.....det blir en lugn kväll i kväll......Kram Anita.....

2010-01-18 @ 17:26:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir en lugn kväll här också,kålpuddingen står och väntar på att bli uppäten,Fia o jag ligger o slötittar på tv och sedan är det "natt" för i morgon är det arbetsdag igen.Kram Anette

2010-01-18 @ 18:19:11
Postat av: Madde

Ha ha ha du är väl för härlig....men det var nog bra att ringa och tala om det,det håller jag med om.

Kram Madde

2010-01-18 @ 18:34:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Oj kålpudding det var länge sedan jag hade...det är

gott det....ha det bra på jobbet i morgon....Kram

2010-01-18 @ 19:10:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jag var ju tvungen att stämma i bäcken...om de vet om det innan någon ringer och klagar brukar det inte bli så farligt......Kram Anita....

2010-01-18 @ 19:12:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååh kyckling sås och potatis! Fuskig matlåda han fick om man jämför med min, makaroner och köttfärssås. ;) Hehe

2010-01-18 @ 20:28:10
Postat av: Anita

Hej Jessica......men du, jag trodde inte du gillade kyckling, det hade faktiskt räckt till en matlåda åt dig också.........men Lars tog det sista..synd..

det blit snart kyckling igen och då ska du få...

kram......

2010-01-18 @ 21:18:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0