Kväll


                                      GLÖMSK......
     
          Oj då.... vet ni vad jag har glömt......jo vi
          var bjudna på 20-års kalas i kväll klockan
          sex....och det glömde jag bort, så jäklar
          förargligt.......Fia ringde 1810 och undrade
          var vi var för alla väntade på oss så att
          de kunde hugga in på köttfärspajerna som
          Fia hade gjort........oj oj oj ...här ligger jag
          proppmätt efter Lars goda stekta kyckling
          i morgonrock på sängen och halvsover.....

          Jaha ja....så kan det gå när man kommit
          upp lite till åren....hehe......Men jag bjöd
          in oss till att äta köttfärspaj i morgon i-
          stället och det accepterades annars hade
          de fått vänta en bra stund på oss...........

          Nu går jag nog och lägger mig en stund
          till innan det är jobbardags igen............

          Ha det bra........
          Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Träligt...men så typiskt oss nattjobbare.Men det blir ju bra idag...då får du käka paj när du vaknat och slipper att laga mat.

Kram Madde

2010-01-17 @ 09:16:33
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Anita!

Du var ju gullig och kikade in på min blogg här om dagen, så nu gör jag det samma hos dig. Alltid kul med nya bloggkompisar :)

Glömska kan verkligen ställa till pinsamheter, men jag hoppas det blev bra ändå och att pajen smakade? Brukar ju nästan vara godare dagen efter, eller hur?

Kram!//Sussi

2010-01-17 @ 12:36:53
URL: http://sussith.blogspot.com/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja i dag står Lars för matlagningen, och lite senare blir det ett försenat 20-års kalas haha....Kram Anita......

2010-01-17 @ 13:16:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Sussi....Ja jag har varit inne och läst din blogg och jag är ju från Småland så det blir lite som hemifrån.....det bortglömda 20-års kalaset kommer lite senare i dag, men det är som du säger att paj gör sig bättre dagen efter.....Kram Anita...

2010-01-17 @ 13:21:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0