Heja Sverige



                              Heja Tjejer.........

Oj vad roligt och spännande det var att titta på skidskytte tjejerna
i dag, det var så spännande så jag fick hjärtklappning, tänk om
vi för en gångs skulle kunna lyckas på OS det skulle ju vara toppen

Annars har jag inte gjort så mycket, det blev pizza från Verona i
kväll....och sedan blev det sängen och skidskytte, så nu är man
tung i magen och lurvig i huvudet för jag sov mellan skjutningarna
för jag var trött samtidigt.....och nu i kväll går jag på en jobbar helg
men det blir endast två nätter, skönt det är jobbigt med trenätters....

Lars har kört i gång assistenten för här ska det bakas chiabatta igen
och jag börja förbereda mig för natten............

Jag önskar er alla en trevlig Fredagkväll.........
Kram Anita.................

Kommentarer
Postat av: Madde

En trevlig Fredagkväll önskar jag dig med.Hoppas att helgen blir lugn på jobbet.

Ja visst har det krånglat idag på blogg.se.

Man kan inte kommentera och jag kunde inte få ut mina inlägg.

Kram Madde

2010-01-15 @ 19:18:05
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Det känns bra att jobba korthelg....jag trodde det var min dator som strejkade i dag, men förstår nu att det var flera som det strulade för

Kram Anita.......

2010-01-15 @ 19:37:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmmm det var blogg.se det var fel på.Inte på min och din dator.

Kram Madde

2010-01-16 @ 08:49:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0