HANDBOLL



                           HEJ.........

                     Nu är det i gång
                      Nu tar vi dom

                          KRAM

           Jaha ja nu tog matchen slut
           och det gjorde även vi........
           att det ska vara så jäklar svårt
           att hålla en ledning som vi haft
           hela matchen, och sedan snubblar
           vi på mållinjen......det var inte
           första gången.......Nu ska jag gå
           och ta en Gammel Dansk den 
           bästa magmedicinen som finns
           för jag har fortfarande ont i magen

           Kram Anita......

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså är Gammeldansk bra för magen...det är bra att veta.Lite som Vademecum då....(för halsen)

Kram Madde

2010-01-20 @ 08:58:00
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...jag det är det bästa som finns när man har ont i magen eller känner att man ätit för mycket som jag gjorde i går.....Ja Vademecum och gammel dansk har nog undergörande effekt båda två

Kram Anita.......

2010-01-20 @ 10:57:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0