GÅRDAGEN



I går bakade jag korgbröd, det är så lätt och gott..........................



Jag gör ju degen i två dagar.....det är bra tycker jag...............



Klart att provsmaka.....Jag gjorde två stycken och Fredric kom hem
så han tog med sig en halva, sedan ska de andra pojkarna också få
med sig när de kommer hem till helgen.......sedan bakade jag biskvier
i långpanna och de blev rätt bra, men jag ska ändra lite på receptet
för jag vill ha mandelbotten lite segare än dessa var.......Efter det var
det en massa jäklar disk att ta hand om...........



Den här lille valpen var med hela tiden, han såg till att allt som hamnade
på golvet försvann ner i hans mage snabbt som ögat...................

Ha det bra...........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj...vad du har varit duktig medans jag har jobbat och sovit.Fick ett recept av din kollega Monica på korgbröd...ska testa det.

Chokladbiskvi receptet i långpanna skulle jag gärna vilja ha av dig...eftersom jag är galet förtjust i biskvier.

Ha det så bra och kram.

Madde

2010-01-28 @ 14:52:18
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde ja jag ska skriva av receptet till dej på biskvierna....korgbröd är bra gott...och det hinner inte bli gammalt heller för man äter snart upp det

Kram Anita.........

2010-01-29 @ 04:17:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0