FREDAGKVÄLL



Kära hjärtanes mitt hjärta är iskallt...jag undrar om det tinar upp någon
gång..........Gå i Örebro i -20 grader och blåst det kan jag tala om att
det är lika med självmord......Vi har snart varit hemma i 2,5 timme
och jag är fortfarande stelfrusen och ändå har vi drygt + 22 grader inom
hus, jag sitter här fullt påklädd, men fryser ändå.......varför är man så
jäklar dum att man inte tar på sig michelingubbestället när man ska in
till stan, och springa på dessa blåsiga gator....för någon parkering finns
det ju inte där man kan stå.........Den enda som inte frös var Wilma men
så var hon ju påklädd med termobyxor och täckjacka...så hon klarade sig.

På gärdena efter Jungstorpsrakan visade termometern på bilen -28 grader
det tycker jag är lite för kallt.................Brrrr

Annars var det trevligt att träffa pojkarna och prata lite....Jessica jobbar ju
mycket men nu ska hon vara ledig i helgen, så då kanske de kan komma ut
till Fjugesta en sväng........

Ludde och Cesar körde en..........jaga mig "dans" när vi kom till Fredric och
Therese, Ludde jagar Cesar...och till slut flyger Cesar upp i soffan, för dit
kommer inte Ludde upp med sina korta ben....de är för sköna.................
men det är full fart när de träffas.......roligt tycker både Ludde och jag.......

Men nu är det snart midnatt och läggdags.....och jag önskar att jag hade en
riktig gammeldags flanellpyjamas att dra på mig................

Ha en bra natt önskar en kall Anita............Kram.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0