FREDAG 22/1



                             GODMORGON.......

Ja nu har gjort två jobbarnätter....skönt att vara ledig några dagar
men det blir inte så många för på söndagkväll är det dags igen.....

Vi sitter i bilen och åker långa sträckor nu, det brukar bli bortåt
20 mil varje natt, så ibland hinner vi inte in på boendena............

Jag har lovat Goe Gubben att i kväll ska det bli Västerbottenpaj
det ska bli gott....vi brukar äta kräftor till den...men i kväll blir det
nog bara räkor tror jag..........

Det har blivit dåligt med sömn efter dessa jobbarnätter...ja i går
var det ju borrare här ute, men den där lille Ludde vill ha lite mera
uppmärksamhet nu, han gillar inte att jag ligger och sover för länge



Jag har börjat ta lite vitaminer för den där gula solen
uppe på himlavalvet lyser ju med sin frånvaro.........
Berocca passar mig perfekt.....den är så himla god
så jag skulle kunna ta mer än ett glas om dagen, men
man får ju inte överdosera.................

Ja nu är det dags för lite frukost och ni andra som inte
jobbar natt har väl kommit lite längre, det är ju lunch-
dags nu..........

Ha en bra e.m.............
Kram Anita......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon skönt att du är ledig så du får sova ikapp lite förlorad sömn Ha en bra helg Kram Anette

2010-01-22 @ 14:02:12
Postat av: Anita

Tack.....Ja det behövs sovas igen lite nu...men du vet hur det är med det här datoriet...man hänger här halva nätterna....när man ine kan sova......Du ska också ha en ledig trevlig helg....Kram Anita

2010-01-22 @ 15:10:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Bra med vitaminer.....du kommer bli piggelin ska du se;)

Kram Madde

2010-01-22 @ 15:18:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp,det här med datorer är både på gott och ont,men roligt är det Anette

2010-01-22 @ 15:36:06
Postat av: Anita

Hej Madde.....Ja du jäklar vad piggelin jag ska bli med vitaminer, hoppas jag..Ha en bra fredagskväll..

goa Madde.....Kram Anita......

2010-01-22 @ 16:51:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja det goda överväger det onda ialla fall när man sitter där framför datorn........

Kram Anita.......

2010-01-22 @ 16:53:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det gott nu börjar handbollen,spännande Anette

2010-01-22 @ 18:21:57
Postat av: Anita

Hej Anette....I natt sa jag till en brukare att den där jäklar handbollen går ju också åt skogen......hoppas att jag har fel (för en gång skull) haha........

Kram Anita.....

2010-01-22 @ 18:53:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0