FREDAG 15/1


Hej..........

Jag har försökt att kommentera
på min blogg och ladda ner lite
bilder men det funkar inte, vet
inte vad det beror på, ringde upp
min support på AtlasCopco, men
han förstod inte heller varför det
strular..............

Så nu ska jag försöka skicka ett
vanligt inlägg utan bilder för att
se om det funkar......Jag har annars
haft besök av Fredric på förmiddagen
och sedan har jag promenerat med Ludde
och suttit och stångats med dator hel.......
en bra stund..........Nu ska vi se om det funkar

Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja jäklar det funkade....hurra hurra.....

2010-01-15 @ 13:26:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0