FÖRBEREDELSER



Nu är resan betald och klar........jag har talat med Magnus, Daniel och
Erik om hundvakt till Ludde och det kommer nog att ordna sig...........
Magnus ska ju åka Vasaloppet helgen innan vi åker, så jag tror att han
behöver komma till Fjugesta och vila upp sig lite.......

Vi har varit ute på en långpromenad med Ludde, och han tycker att det
är roligt att springa runt...men jag blir kall över hela kroppen fast jag har
på mig termobyxor och täckjacka så jag tror att det är dags att krypa
ner i bubbelbadet ett tag i kväll.........

NI får ha en bra natt.........
Kram anita..................

Kommentarer
Postat av: Maud

Men du så härligt!!

Ramlar in på din blogg och möts av dessa frestande bilder! jag vill också!!!

2010-01-26 @ 21:44:00
URL: http://maudsbravader.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Maud....vad roligt att du tittade in ,jag var inne på din blogg och såg att min blogg och arbetskamrat Madde också var hos dej roligt....jag lägger till dig på mina favoriter så jag kan följa dig på bloggen...Kram Anita....

2010-01-26 @ 22:14:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0