Erik och Jessica



Jag fick två orkideer av svärmor på nyårsafton och det är dom enda
blommande blommorna jag har här inne nu......På julafton fick jag
röda tulpaner av Fredric, Therese och Wilma men de är överblommade
så nu ska jag nog gå och köpa mig en bukett i morgon, för alla jul-
stjärnor har jag kastat ut, jag blir så himla less på dom, de kan ju
för sjutton stå till midsommar om det vill sig illa....nej ut med dom...



Jag gick runt och tände ljus överallt, det är så mysigt tycker jag.........
och då kommer Lars och säger att det är alldeles för varm här inne,
så han skruvade ner värmen på pannan, men jag tycker det är skönt
när det går upp mot 25 grader innomhus.................



Denna byrå hade Erik och Jessica när de bodde i Tallen, men när de
flyttade in till stan ville de inte ha den längre utan vi fick tillbaka den
ikväll när Jessica var här sa hon....tänk vad lite vit färg och nya beslag
kan göra underverk........................................



Här är han den "lille" 188 cm i strumplästen med sin tjej Jessica.........

Ha nu en bra Söndagskväll.......Nu ska jag gå och titta på Solens mat
från underbara Italien och sedan blir det...I en annan del av Köping...

Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fina dom är...Erik och Jessica.

Men vet du nåt mer som är fint?

Ditt hjärta.....du är en varm och härlig människa.

Bara så du vet det!

Kram Madde

2010-01-11 @ 08:32:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack Madde...Jag tycker också att ungdomarna är härliga.....Tack för att du tycker att jag är en varm och härlig människa, det värmer i kylan ska du veta.....Kram Anita....

2010-01-11 @ 11:47:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0