Badet



Som ni vet från tidigare inlägg så hade jag
så in i bengen ont i kroppen igår...........
sedan la' jag ju mig i badet  och låg
länge i massage bubblet.......det som är
bra med vårt badkar är att vattnet håller
samma temperatur hur länge man än
ligger i ..........i vanliga badkar så kallnar
ju vattnet så man antingen får fylla i mera
varmt eller gå upp för man börjar frysa...

Så i dag är jag mycket mjukare i mina leder
och inte alls så mycket värk...skönt.........
jag ska nog krypa i badet lite oftare
tror jag...............Det är ju nyttigt att
bada, riktig gammal bra huskur........

Nej nu är det dags att göra lite nytta..
Ha det bra .........Kram Anita...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0