TORSDAG 11/2

         Eftermiddag.......

Ja då var första natten gjord på jobbet
vi har haft mycket att göra nu några
nätter, men inatt gick det rätt bra, man
får tänka om lite och inte gå på gamla
rutiner, och syrran Tarja och jag har
liknande tänk och då går det fort och
effektivt, när vi jobbar tillsammans...

Jag har idag gått och funderat på olika
färger och deras betydelser, själv är jag
en vinter alltså kall..................



Dessa färger är alltså "mina"..........
Jag gillar alla dessa färger men det
fattas en färg och det är den svarta
som jag gillar, jag har ofta svarta
kläder och trivs skitbra i dom, men
Svart är mörkrets färg, men svart
förminskar, avskärmar och framhäver
mer än någon annan färg, därför blir
jag mera vithårig i svarta kläder......
Svart är en neutralfärg men samtidigt
alla färgerna på en gång............
Svart associeras till universums krafter

Grå: Ljusare nyanser av grått på väg
mot silver visar på uppvaknande förmågor
till upplysningar, intuition och kreativa
föreställningar. Enligt gammal tradition
förknippas grått med visdom...........

Ja det var lite om färger...nu ska jag ta
min svart-vita hund och dra en repa på
gatorna i Fjöget..............

Ha det bra.............
Kram Anita............... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0