TISDAG 2/2




                                 GODMORGON....

                Ni må tro att jag sovit gott i natt, värme-
                pumpen har spunnit som en katt...........

                Just nu sitter jag och funderar på om jag
                ska ta en sväng till Mariebergs Galleria
                eller helt enkelt skita i det.....haha........

                Jag skulle behöva städa några garderober
                och slänga en massa grejer.....nu är det så
                att jag har ett hot över mig från Goe Gubben
                att han ska ha dessa garderober och ha sina
                pärmar och andra kontorsmatriel i, och är då
                inte garderoberna tömda, så lägger han sakerna
                i plastsäckar, och det vet ju alla hur träligt det
                är med en massa platsäckar som ligger inslängda
                på vindar och ingen vet vad som är i dom..........

                Ja det var ett givande samtal med datorn i dag
                för nu har jag bestämt mig, det blir till att tömma
                garderober i dag, och ärligt talat så är jag lite
                nyfiken också, på vad som finns längst in och högst
                upp...........haha

                Ha en bra förmiddag......så återkommer jag med
                ett litet blogginlägg  senare om vad jag hittade
                i garderoben..................

                Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha...vad mysigt du ska ha det idag då?

Man kan hitta mycket i en garderob som fått vila några år.Du kommer säkert att hitta något spännande,det är jag säker på.

Du kan ju ta Marieberg nån annan dag,det är ju det som är fördelen med att jobba natt....all fritid;)

Kram Madde

2010-02-02 @ 09:30:00
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det ska bli spännande att krypa in och rota....

Marieberg finns ju kvar till ett senare tillfälle som du säger.....Nattjobb är suveränt.....

Kram Anita....

2010-02-02 @ 09:40:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0