TÄNKVÄRT



När jag var yngre så vägde jag lite mindre
Jag behövde aldrig hålla in magen när jag
hade en snäv kjol ......Men nu när jag är äldre
har min kropp gjort sig fri.....Det finns elastisk
komfort där min midja var en gång.............
Finskorna måste vara två storlekar större, om
fötterna alls går i, och grenen på strumpbyxorna
sitter allt ofta nere vid knäna.................

Men jag har lärt mig att det spelar ingen roll vad
som händer, eller hur svart allt känns i dag; livet
går vidare och i morgon blir en bättre dag.........

Jag har lärt mig........

Att oavsett vilken relation du har till dina föräldrar
så kommer du att sakna dem när de inte finns där mera

Att när jag beslutar något direkt från hjärtat. så har
jag oftast tagit rätt beslut............

Att även om jag har smärta, så behöver jag inte ge
andra det..............

Att jag fortfarande har mycket att lära.........

Att människor kommer att glömma bort vad du sagt
och saker du gjort, men de kommer aldrig att glömma
hur du fick dem att känna sig...........

Ha en fortsatt bra Söndag...........
Kram Anita.............. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloka ord och så sanna.Önskar dig en bra Söndag Kram Anette

2010-02-14 @ 16:19:19
Postat av: Anita

Hej Anette....Jag får önska dig också en skön Söndagkväll.......Kram Anita........

2010-02-14 @ 17:37:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anita fy på mig glömde helt att ta med dina värkande knän i går,Usch självupptagna människor är det värsta jag vet och i går var jag det,tänkte på mig själv,sorry,ska ta mig tid med dina åkommor i morgon jag lovar Kram Anette

2010-02-14 @ 18:52:58
Postat av: Anita

Hej Anette......Jag tänkte på dig i går för mina knän var lite bättre faktisk.....ibland kan det göra underverk bara att veta att någon tänker goda tankar om en.......Kram Anita......

2010-02-14 @ 20:23:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska tänka på dig i morgon,jättemycket,vill att du ska må bra och inte ha ont.Kramiz

2010-02-14 @ 20:30:47
Postat av: Madde

Sådana här inlägg älskar jag.

Så kloka ord....det märks att du har vandrat på livets stig ett tag kvinna.

Jag är glad att du är min vän.....

Du är ingen ytlig liten varelse.Du har nog levt många liv vännen.

Tack för att du finns.

Kram Madde

2010-02-15 @ 08:32:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det skulle vara roligt att veta hur många liv man har "haft" innan detta livet.....det är ju klart att vi är vänner...vi har ju samma "tänk" du och jag, då blir man vänner........Kram på dig vännen..

2010-02-15 @ 12:12:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0