SÖNDAG 28/2




                                GODMORGON.........

Sista dagen i Februari och det känns så skönt.....lite närmare våren,
men man kan undra när all denna snö ska försvinna......jag ville bada
i tunnan denna helg som kommer, eftersom helgen efter åker vi till
Teneriffa, men vem ska skotta fram tunnan undrar Goe Gubben.....
ja vem?? inte blir det väl jag)???????..............................



Ja här under all snön är tunnan....nej det blir nog att lägga det
projektet på is...(haha).....det får bli ett bad inne i bubbelbadet
i stället....skönt det med.......

Natten flöt på bra, jag jobbade med en ssk som var lika gammal
som en av mina söner alltså född -82......men vi hade rätt roligt
när vi sladdade runt på skogsvägarna................Nu har Goe Gubben
bjudit på god fläskfile' till middag......och det smakade mera kan jag
säga.....gott..gott...........



Lars reste stegen för att gå upp på taket, han skulle skotta ner "lite" snö
var tänkt........som tur var gick han in och då kom snön ner det låter som
en lavin när det kommer dånande........Jag undra just om vi kan vara här
på trädäcket till midsommar.........

Nu får ni ha en bra Söndagskväll.............
Kram Anita........

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj vad snö det är!

Ja undrar just om ni kan sitta där i midsommar?

Synd att du inte kan bada i tunnan till helgen....men snart drar du vidare till varmare nejder.Då får du bada hur mycket du vill.

Kram på dig<33

Madde

2010-02-28 @ 18:02:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja snart sitter jag vid en sandstrand i solnedgången....Gott...Gott...Kram Anita....

2010-02-28 @ 18:52:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0