SNART NATT



Jaha ja då sitter man här och summerar dagen som har gått.................

Den har gått fort som alla dagar numera......man börjar bli gammal.......

I morgon är det Måndag igen och en ny jobbarnatt eller två jobbarnätter

är det ju........Det är Lars körvecka så jag slipper få Ågren om vilken dag

jag ska åka till Marieberg Galleria och handla lite nya sommarkläder......

Men vi ska nog besöka Erik's tjej Jessica på NetOnNet någon kväll och in-

handla en ny assistent........Sedan har jag tid för mammografi på tisdag

och på onsdag är det nattmöte..........Ja det finns att göra hela tiden......

Men nu ska jag nog gå och lägga mig och drömma, lite roliga drömmar

om jag får bestämma................

Ha en bra natt...............

Kram Anita.....................


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du fick drömma roliga drömmar<333

2010-02-15 @ 08:38:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag drömmde som vanligt att jag var vid havet.....

men inatt kom det en armada med militärpojkar...haha

och konstigt nog var jag ung också.....Kram..Kram...

2010-02-15 @ 12:05:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0