Shopping i Kumla





Ja då har vi varit i Kumla och veckohandlat
på ICA Maxi....Vi fick väldigt mycket beröm
när vi kom till kassan......vi hade nämligen
märkt upp alla grönsaker med prislappar
eftersom det fanns sådana vågar vid grönsaks-
diskarna.....det var tydligen inte vanligt att man
gör så, eller var det för Goe Gubben plockade
upp varorna och jag stod och plockade ner i
kassar, men hon berömde mig också, jag var
så snabb att plocka ner i kassarna, tyckte hon...
Sedan tyckte hon att jag hade köpt så fin färg
på mina tulpaner...de var gula med röda strimmor i


Ja sedan när vi kom hem var det dags att äta
kalopsen och det var gott kan jag tala om....
och till det drack vi lite rött.......

Nej nu ska jag gå och ta efterrätten jag köpte,
nämligen varsin Parisevåffla åt Goe Gubben
och mig..........så nu ska vi äta söööött........

Ha en bra natt.............
Kram Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0