SEMESTER ????????


Jaha ja den där Goe Madde har "tagit" semester.......va..........
jag vet inte om hon har "ansökt" om någon bloggsemester
så det här måste vi nog diskutera....eller hur.....fy farao vad
tråkigt det blir nu i bloggvärlden..........................

Men du Madde du vet att du är väldigt välkommen tillbaka när
"semestern" är slut.....hoppas på att det blir en "weekend" semester
bara, Torsdag - Söndag.........hehe...............



Ha det gott Madde.....
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Men va du e goo!

He he...jag är snart tillbaka,det vet du;)

Ville bara ha lite ledigt ett tag...och fick det beviljat av "Smeagol"

Men du vet att jag kikar in här varje dag....min goa goa Anita<3333

Ha det bäst!

Kramen

2010-02-11 @ 17:47:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ha det gott...Kram....

2010-02-11 @ 20:02:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0