RÖJNING



Ja nu är det stora röjet igång...det första jag fick fram var två runda
ljusstakar som det ska vara värmeljus i.....ja dom kanske passar här
i blå rummet.......snart är de nog inslängde i ett annat skåp, eller så
ska jag kanske måla dom vita....jaja slänga dom kan jag ju inte...haha



Sedan kom det fram ett kuddfodral med Linne'r på och texten Småland
och par rosa-vita grytlappar och det har mamma gjort och då går det
ju inte att slänga, så det hamnar nog i ett annat skåp......haha..........



Haha nu har kärringa Sandström varit framme och stickat lovikavantar
det fattas bara tummen på den ena sedan är de färdiga, men det är inte
bara vantar som jag har hittat halvfärdigt här ska jag tala om, det ligger
halvfärdiga virkade dukar och spetsar och två färdigbroderade brickdukar
som bara ska fållas..........fru halvfärdig det är jag det........haha..........



Kommer ni ihåg dom här plattorna som man skulle få massage av......



Jaha det här hittade jag också intryckt, men nu är det ju snart påsk, så
då kommer dom nog till användning igen............



Hurra, Fredric vi är ju skyldiga dej en middag, och du önskade plank-
stek och nu kan du snart få det för nu är plankorna funna.....bra va.....



Så fann jag Daniels, Magnus och Eriks studentmössor..............Ja det
var en "liten" del av skräpet i skåpen....det fanns mera jag lovar men
det går ju inte att visa här, men jag kan tala om att det var en hel del
gamla kläder, och jag kan inte förstå varför man ska samla på gamla
kläder som förövrigt är för små, hittade inte en klätrasa som jag kom
i, men det är väl något önsketänkande kanske..............Nej nu ska det
fortsättas röja...............

Ha det bra.............
Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Fredric

Jamen jävlarrr så gött det ska bli....

2010-02-02 @ 13:31:14
Postat av: Anonym

Vad mycket bra och ha saker du hittade Kram Anette

2010-02-02 @ 13:49:00
Postat av: Anita

Hej Fredric....ja nu du, inte nu till helgen för då jobbar jag, men nästa helg om det passar.....

2010-02-02 @ 14:15:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette...ja jag kan ju inte slänga vissa saker..

men de får nog plats i någon annan garderob eller skåp....det är bara att flytta runt på skiten...haha

Kram Anita.......

2010-02-02 @ 14:18:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hi hi vad roligt.Du hittade ju en massa bra att ha saker.Det där kan man ju inte slänga.....

Snygga ljus-stakar tycker jag...och plankorna,så gott så.Studentmössorna...ett fint minne.

Gud vad kul du har haft vännen.

Ha en mysig kväll nu och kram på dig<333

Madde

2010-02-02 @ 19:04:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på dig kaffemoster.....jo du det fanns mycket i dom garderoberna men nu är de tömda och Goe Gubben är så nöjd så.....Jag önskar dig också en mysig kväll....Kram Anita.......

2010-02-02 @ 19:30:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0