ONSDAG 17/2



                          Godmorgon...........

Jag måste säga att jag har ett omväxlande jobb........Hur många är
det som får åka rally i skogarna runt Lekhyttan-Klunkhyttan och
Brohyttan mellan klockan 06 0ch 07 en Onsdagsmorgon........jo
jag...haha.......Jobbade med syrran Johan i natt och det flöt på
rätt bra tills klockan var 0615 då vi fick larm ifrån de "stora"
skogarna.....Gasen i botten....vi hade en fyrhjuls driven bil, men
det började lysa gula lampor om anti sladd och allt möjligt som vi
inte förstod oss på......men fort gick det......Jag fick lämna över ett
besök till dagpersonalen.....och fick 1/2 timma övertid, det hjälpte
inte att vi försökte åka rally.......men nu har jag  svårt att lägga mig,
känner att jag är uppe i varv efter stressen som blev på morgonen....

Senare i dag har jag Natt möte så nu måste jag försöka komma i säng

Ha en bra dag................
Kram Anita...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0