Natt



Sitter framför datorn och kan inte sova fast klockan är
snart ett......jag har sådan jäklar värk i mina handleder
och fingrar för det här vädret skull......jag tycker att det
har kommit nog med snö nu....men det tycker inte väder-
Gudarna......men det är ingen ide' att gå och lägga sig och
rulla runt i sängen, för jag kan ändå inte sova för dessa
värkande handleders skull.......men nu ska jag inte klaga
vi drar ju snart söderut och då vet jag att värken blir bättre
i värmen.........skönt...........

Annars gick det ju inget vidare för killarna i skidskytte.......
nu var det Norge som hade flyt....Grattis Norge..............

Men Anja är ju helt suverän, hon tog en bronspeng, det
tyckte jag var starkt gjort av henne...Grattis Anja........

Ludde är duktig och håller matte sällskap här i nattens
timma, han leker med ett av pojkarnas gamla gosedjur
och då vet jag att han sover lite längre i morgon också...

Nej nu orkar jag inte skriva mera med dessa stela pris-
korvs fingrar.....vi kanske hörs i morgon...........

Kram Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0