MÅNDAG 8/2



Ja då är den äntligen här ,Måndagen......den som jag längtade
till i Fredags, och denna helgen gick förvånadsvärt snabbt, så
mycket som vi har haft att göra på jobbet dessa 3 nätter har
jag nog inte varit med om förut.....och i dag fick jag en 1/2
timmes övertid,  jag kom  in, och fick lämna ifrån mig
nycklar och dokumentera och då var klockan 0720..............

Vi åker kors och tvär i denna kommunen nu, för att hjälpa
brukarna.....och ibland bor de väldigt långt ifrån varandra
och det blir många mil som vi tillbringar i bilen.................

Men nu är det Måndag med stort M och jag är ledig i två
nätter .......sedan är det dags igen.......håhåjaja...........
Idag har jag lämnat in om semester....när vi drar till
Teneriffa om 5 veckor....oj vad fort det går..............

Nej nu är det sängen som gäller några timmar framöver
förhoppningsvis........det är nog bara Ludde som kan ändra
på det...................... 

Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att du är ledig gumman.

Njut nu av Måndagen med stort M.

Kram kram

Madde

2010-02-08 @ 11:45:19
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja nu vet jag att jag får sova inatt...

och det njuter jag av.......Kram Anita.....

2010-02-08 @ 18:01:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0