Lördag..........



OJ OJ vad mycket snö...det här är vår baksida.....där vi brukar bada
i tunnan....................................



Det här är vårt uterum....åh vad längtar tills vi kan sitta där...................



Köpte mig en blomma som var fin i färgen tyckte jag



Här bygger de ett hus som Daniel ska flytta in i.... i oktober....................



Här är han igen ....ute på promenad.........



Här ligger han godingen.......... och är trött...............

Hoppas att ni får en God Natt........................
Kram Anita...............................................................

Kommentarer
Postat av: wilma

hej hej!!!I fredas så fik jag reda på hur man gorde när man E/posta mäd sina väner jag har mäjlat till monga i klassen ha det bra wilma..........

2010-02-21 @ 08:14:07
Postat av: Anita

Hej Wilma....Vad bra att du fick lära dig det, vi ses senare i dag, så då kan du visa mig hur man gör

Kram Farmor.....

2010-02-21 @ 10:04:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja nu jäklar har vi vinter som heter duga,längtar till våren,i går var vi helt strandsatta pga snö,läskigt, i kväll ska vi till dotera bjudna på 3 rätters meny,inte helt fel,hon går kockutbildning o det blir betyg på rätten,vi är försökskaniner och det är vi så gärna.Ha en bra Söndag Kram Anette

2010-02-21 @ 17:16:44
Postat av: Madde

Men halojsan lilla gumman=)

Du har ju bloggat hela helgen??????

Fasen...jag tappade ju sugen direkt när du skulle ha bloggpaus,så jag sket i bloggen jag med.Hade jag vetat att du var här ute så skulle jag fått till lite fler inlägg hos mig.

Vad fina bilder du har lagt ut.Fin kakburk.....blev lite avis;)

Ja visst har det varit riktigt bloggväder.

Vi var insnöade igår....det var riktigt mysigt.

Det kändes lite som förr i tiden på nåt vis.

Så mysigt så.

Ha nu en skön Söndag!

Kram Madde

2010-02-21 @ 17:45:12
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette....vi har också haft lite middagsgäster här i dag....Lars fick höga poäng för sin mat.... men det blev lite avdrag för jag hade dukat fel med kniv och gaffel eftersom jag håller kniven i vänster hand och gaffeln i höger......men det får man ta......Ha en bra Söndagkväll....Kram Anita...

2010-02-21 @ 19:31:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde.....ja vad sjutton det var ju bara att börja blogga i detta oväder som varit.....jag tar ledigt en annan helg i stället.....visst är det mysigt med all snö....Erik var hemma i fredags...

men mamma sa han, jag tror aldrig det har varit så här mycket snö någongång.....Men när jag var barn var det alltid så här mycket snö, och mer därtill sa jag till honom.............Kram Anita......

2010-02-21 @ 19:40:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0