LÖRDAG 6/2



                         GODMORGON.........

Jaha då var första natten gjord, och inatt hade vi en
hel del att göra, det var många larm, men vi hade
tid för en fika uppe på Klaessons och det gör att
man får lite mera energi, men det var långt mellan
Leken och Hemsjön i natt, vi gäspade i kapp Tarja
och jag.......när man sitter brevid och inte kör, så
slappnar man av, och då kan ögonlocken bli tunga,
men i natt var det mycket älgar och rådjur uppe
på vägarna, och fyra ögon ser mera än två så det
var mycket koncentration på att kolla in djuren.....

När jag kom hem var jag ute en sväng med favorit
jycken innan jag kom i säng och somnade gott vid
0800- tiden.........Vaknade 1030 utav att samma
favotit jycke sitter nedanför min säng och gnäller
för att till slut börja skälla när matte inte gör till-
stymelse att vakna......Då var han billig igen det
kan jag lova.......Det var så att Goe Gubben skulle
in en sväng till Marieberg hade han tänkt sig, så in-
nan han åkte öppnade han sovrumsdörren för han
tyckte det var synd att Ludde skulle vara "själv"....
(jag undrar hur han tänkte då Goe Gubben?????)

Det slutade med att det bara var till att gå upp och
se glad ut.........Men nu sitter Ludde kopplad ute
och Lars håller också på ute, så nu ska jag försöka
på att få några timmars sömn igen.......så man orkar
med natt två.............

Ha en bra Lördag............
Kram Anita........................ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar in och önskar dig en bra Lördag trots att du ska jobba och se upp för alla vilda djur i natt Kram Anette

2010-02-06 @ 18:08:25
Postat av: Anita

Hej Anette.....Tack så mycket...jag önskar dig detsamma.....Jag ska köra försiktigt i natt och hålla ögona fullt öppna.....haha....Kram Anita....

2010-02-06 @ 18:45:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hmmm jag vet precis hur det där känns.

Att bli väckt av sin favvojycke...gaah.

Då är dom ganska billiga.....

Hoppas att du sover gott nu vännen.

Kram

Madde

2010-02-07 @ 09:25:23
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde ja jag sov gott....6 1/2 timma i sträck

Kram

2010-02-08 @ 08:31:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är ju för lite egentligen.

Kram kram

2010-02-08 @ 14:50:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0