LÖRDAG 13/2



                                  GODMORGON......

Äntligen Lördag......ja ni vet kanske att jag gillar Lördagar
och allra helst de lördagar som jag är ledig från jobbet....

Mina lediga lördagar börjar med ring så spelar vi i sängen
och efter det blir det långfrukost vid köksbordet..............

Sedan blir det något gott till middag, kanske en god köttbit
och ett glas rött............någon långpromenad med Ludde lär
det bli också.....för att sedan framåt kvällningen krypa ner i
bubbelbadet ett par timmar.........Ja så ser min lördag i tanken
ut.....sedan kan det bli något helt annat, när det rasar in lite
pojkar här hemma, ja det lär väl komma någon rapport om det
lite senare............

Ha en skön helg alla ni som läser min blogg.....
Kram Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0