Kväll



          Hej..........

Ja då har vi haft en härlig
fikastund Madde och jag

Vi har nog faktiskt löst lite
världsliga problem...haha
Sedan gäller det bara för
alla andra att följa det som
vi kom fram till, men det blir
nog svårare är jag rädd....

Men vad roligt det var, vi talade
om när vi jobbade på Linden, vår
gamla nattgrupp som nu Madde
är den enda som är kvar i, det
känns tråkigt, men så är det med
förändringar, de är inte alltid till
det bättre..........

När Madde åkt hem tog jag Ludde
på en promenad......sedan blev det
sängen och Hemmets Veckotidning
för det var så jäklar kallt här inne
jag försökte sätta igång den där
jäklar värmepumpen med det lät
som om hela huset stod på en start-
bana för jetflyg, så det var bara att
stänga av den och krypa under filten
och gissa vad....jo jag somnade så
himla skönt så det är därför det har
varit stiltje på inlägg i eftermiddag
men nu är jag på banan igen......haha

Det blir nog stor underhållning på
Dammgatan i kväll, för Goe Gubben
ska rigga upp någon sorts ställning
med presenning och kupe'värmare
framför värmepumpen för att se om
det går att tina upp lite is, det är därför
som den låter som ett reaplan...........
Ska försöka att ta ett foto på eländet
och lägga ut senare i kväll...............

Och Tack Goa Madde för trevliga för-
middag och för rödvinsflaskan som vi
ska avnjuta med något gott till..........

Ha det bra.........
Kram Anita............ 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen=)

Tack så mycket själv.Det var så mysigt så.

Ja nu ska vi bara se till att alla följer det vi kom fram till;)

Med en kvinnas list går allt..hi hi.Klart att det går med 2 kvinnors list då;)

Ja jag hoppas att vinet kommer smaka bra.

Ska bli kul att se ställningen goe gubben riggar upp.

Ni kanske inte behöver ta planet till Teneriffa....ni kanske får med hela huset;)

För som ett reaplan lät det när vi satt och fikade...och det bara ökade och ökade.

-Jag tänkte....nu snart så lättar vi!

Ha det gott vännen och kram på dig.

Madde

2010-02-01 @ 19:16:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Det gick ju galant;)

Spännande..hi hi.

Kram Madde

2010-02-01 @ 19:50:28
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja han är bra på lite allt möjligt Goe Gubben.....Ja tänk om jag kunde få med huset till Teneriffa...jag som är så hemkär...haha

2010-02-01 @ 20:00:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0