Kväll 8/2


                           Hej på er alla bloggläsare.......

I dag har det blivit mycket sovande......jag var uppe vid 13-
tiden och åt lite frukost och tog en kort promenad med Ludde,
sedan blev det sängen igen, och vaknade när Goe Gubben klev
in genom dörren klockan 1615....oj oj oj hur ska denna natten bli,
vaken antar jag........Just nu har Fredric varit hemma en sväng....
kul, för Ludde blir så himla glad när pojkarna kommer hem..........

Jo jag måste berätta att i går eftermiddag tittade jag på, "En sommar
med Göran" och jag måste säga att jag har ju en jäklar dålig humor...
den enda gången jag skrattade var när korven åkte ur korvbrödet ??????
och när prästen förklarade dom för Alexander Al och AnnAl...då höll jag på
att bryta ihop....Konstig humor.........ja jag vet....jag skrattar hejdlöst åt när
folk gör bort sig.............men sådan är jag.........Sedan måste jag berömma
lille Ludde......han har låtit mig sova hela dagen utan ett knyst.......Goe Ludde...

Ja det var det som har hänt här hemma i dag...........
Ni får ha en bra Måndag kväll....................
Kram Anita................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0