Gott och blandat



                                   Hej.........

Här håller värmepumpen på att tina upp, det tog ett par timmar
men nu går den så tyst så.....skönt.............



Min fina tulpanbukett som jag köpte på Birgerssons i dag.........



En plåt med köttbullarna som jag stekte i går när pojkarna var hemma



Semlorna som Madde och jag musade i oss i dag........Gott...........



Sedan var det dags att sätta en insulinspruta i tjocka låret.......Jag tar
tre sprutor varje dag, men ibland har jag svårt med mattematiken....
konstigt, det är ju inte svårt att räkna till tre.....eller........haha

Ha en bra natt...........Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skönt att värmepumpen blev tyst och lugn.

Du...dom där semlorna var goda dom.

Sedan sprutan...eländes elände,stackars du som måste hålla på med det där.

Kram kram

Madde

2010-02-02 @ 07:43:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...hoppas att du också har haft en god natt

efter semlefikat......sprutorna gör mig inget det är värre att inte kunna äta vad jag vill......

Kram Anita.......

2010-02-02 @ 09:04:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0