FREDAG 5/2



          GODMORGON......alla bloggläsare......

Ja då var det Fredag igen, och lite kallare -8 grader
var det här nu när jag var ute med Ludde, och så
är det lite soldis mot all den vita snön, det gör att
man skulle behöva solglasögon på, annars får man
liksom gå och kisa.....men här i Fjugesta finns det inte
så mycket att titta på ändå........Jag ska nu gå och 
sätta en deg på jäsning.....här går det åt mycket
hembakat matbröd just nu, men det är ju gott och
lättbakat så det går bra...............

Ni får ha en bra förmiddag........
Kram Anita........... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du är duktig på att baka just nu.

Om jag ändå hade den orken.....

Kramelikram

Madde

2010-02-07 @ 09:23:26
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja just nu är jag periodare på hembakt bröd....jag är glad så länge det varar.....kram

2010-02-08 @ 08:34:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0