FREDAG 12/2


 
                    GODMORGON.........

Då var det helg och några nätters ledighet innan det är dags för
nästa jobbarpass.......Jag har fått så jäklar ont i knäna, och det
är båda två som värker......Så kom jag att tänka på min fotmassage-
platta som jag hittade när jag städade garderoben för lite sedan, och
där hittade jag en punkt som har med knäna att göra......det står
knäled men jag har ju ont i hela knät....men skit samma nu ska det
börjas att masseras på denna punkt på utsidan av hälen, så ska ni
se att vid nästa jobbarpass så känner jag inte av att jag har ett par
knän alls.........Så nu vet ni vad jag ska pyssla med under helgen...

Hoppas att ni får en avkopplande och trevlig helg.....
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajamän,zonterapi gör underverk.Anette

2010-02-12 @ 14:48:48
Postat av: Madde

Det kommer att göra nytta....det vill jag lova.

Det är ju sånt där vi natthäxor är proffs på eller hur?Du och jag är ju riktiga häxor vi kör ju med gamla huskurer och sånt här.

Du kommer snart må prima i knäna ska du se.

Kram på dig<333

Madde

2010-02-12 @ 15:26:31
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette....ja jag har en känsla av att det kan vara bra att trycka på vissa punkter på kroppen.....men vad som sedan händer...ja det är ju något...det känner man ju.....Kram Anita....

2010-02-12 @ 18:00:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde ....haha jag tog ett glas rött...och jag känner mig genast bättre.....konstigt att det hittade dit direkt...nej nu till allvaret....ja jag tror på att våra positiva tankar med lite tryck här och var kan bota mycket...och är man lite häxa som vi då blir det ännu bättre..........Kramen från mej ..Anita.....

2010-02-12 @ 18:07:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen om du är intresserad så har jag en jättebra bok om zonterapi,du kan få låna den.Man får inte glömma att just denna behandling har använts i 2000 år så jag tror stenhårt på det,eller jag vet att det fungerar.Min stackars familj har fått utstå denna behandling i årtionden.Hoppas du mår bättre o du vin är också läkande HaHa Kram Anette

2010-02-12 @ 22:25:43
Postat av: Madde

Hi hi...det är konstigt,den där djävulsbrygda den gör underverk.

Klart våra positiva tankar och händer kan bota...det vet vi ju;)

Kram från din vän Natthäxan<333

2010-02-12 @ 23:31:32
Postat av: Anonym

I morgon ska jag på ännu en mediumkurs ,mitt kall i livet,händer otroliga saker och snart är jag klar att fortsätta plugga till Medium,flumm tycker många men jag ska ta med dina dåliga knän i mina tankar,hoppas det hjälper dig.Ska tänka på dig imorgon kramiz

2010-02-13 @ 00:12:57
Postat av: Anita

Hej Anette.....Jag var hos en som tryckte under mina fötter en gång för länge sedan, innan jag flyttade hit...och det gjorde skitont just på en punkt, och det hade att göra med mina tarmar att göra sa han...några år senare fick jag ulcerös colit

inte vet jag om det var en tillfällighet eller inte

.........Kram Anita......

2010-02-13 @ 08:29:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på dig Natthäxan...hoppas natten har varit god..

Ja lite rött och positiva tankar gör underverk....nu på lördagsmorgonen kör jag enbart med positiva tankar...haha......Kram Anita.....

2010-02-13 @ 08:32:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på dig Natthäxan...hoppas natten har varit god..

Ja lite rött och positiva tankar gör underverk....nu på lördagsmorgonen kör jag enbart med positiva tankar...haha......Kram Anita.....

2010-02-13 @ 08:33:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Jaha ja nu blev det upprepning på mitt svar ....men vad sjutton gör det om hundra år.......Anette du får gärna ta med min onda knän på din kurs.....Kram Anita........

2010-02-13 @ 08:36:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0