Efterlysning



Jaha där ligger man i godan ro framför tv:n och halvsover, när jag
får se att Madde är efterlyst av sin hund Bamse...ja jag hoppas för
Bamses skull att de hittar henne snart, men med så mycket kaffe-
drickande har hon kanske fått någon slags koffein kick och firrar
runt någon stans på samhället.........vem vet...........................



Så här ljust var det i dag vid 1630 tiden när Ludde och jag tog en
promenad, det kom lite snö och var några minusgrader.............



Det är tur att han är svart också annars skulle han försvinna i snödrivorna...

Nej nu är det snart dags att knyta sig.....
Ni får ha en bra natt.........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha du är för härlig du!

Världens bästa Anita=)

Jag skrattade så jag höll på att dö,när jag såg det här.

Ja mycket kaffe har det blivit några dagar nu.....men sen blir det lugnt på den fronten några veckor...så det är bäst att passa på när man väl blir bjuden på en fika...eller hur?

Kram Kram

2010-02-03 @ 09:37:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej på dig...jasså du har kommit hem till lille Bamse nu ....skönt....Vilken klok hund du har som efterlyser dig i tv:n.....haha......ja drick du kaffe ibland är det ju nyttigt och hjälper mot allt och nästa gång då kan man dö om man dricker för mycket........Kram Anita......

2010-02-03 @ 10:52:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0