DENNA VECKA


Hej igen......................

I morgon är jag ledig hela dagen.....
På tisdag ska jag gå och klippa mig på
Hårverkstan i Fjugesta...jag går hos
Ida hon klipper så himla bra...............

På Onsdag ska jag hämta Wilma klockan
0800 och så ska vi hitta på något kul hela
dagen....jag känner redan hur slut jag
kommer att bli i kroppen..........haha.....

På Torsdag är det ett nytt jobbarpass...
ett trenätters.......ojojoj........men det
går nog bra...............

Ja nu är jag uppbokad....................
Tisdag-onsdag-torsdag-fredag- lördag
och söndag........vilken tur att det snart
är semester..........

Ha nu en god natt...................
kram Anita................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0