Den bloggfria helgen

           Hej i ovädret.........

Ja jag vet att denna helg skulle bli
bloggfri...men vad sjutton, det är
ju den bästa blogghelgen på hela
året..haha...inte sjutton vill jag gå
ut i detta väder, med snöfall och
blåsten som driver igen det man
skottat på några minuter......nej
därför åteupptog jag bloggandet i
dag....jag kan vara ledig någon
annan helg............eller hur.......



Ja så här ser det ut fast det
nyss var skottat...............



Nere vid garaget driver det igen
direkt, men vi ska nog inte ut och
åka bil idag, så det gör inget......



Här är en goding som gillar
detta väder, han vill absolut
inte gå in....men det vill han
som håller i kopplet............



Det här är AP-trädet som är ca 1 meter
när det inte ligger snö här............det
stack upp ca 5-10 cm för 1/2 timma
sedan och nu är det snart översnöat
helt och hållet..............



Goe tokige Ludde han bara sätter sig
rätt som det är och bara gillar läget...
Han är för Goooooooo..............



Jag har bakat maränger och gjort choklad
sås i dag, och marängerna hamnade i min
fina kakburk från 70-talet.....jag hade en grön
också men den fick nog Peter när jag flyttade
hit till Närke -79

Ja det var lite vad vi sysslat med hitills i dag...

Ha det gott...........
Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0