BRÖDBAK



Ja då var det bakat igen, jag gillar nybakat bröd, och jag är så himla
trött på köpebröd........så just nu blir det mycket brödbak hos oss...



Denna gång använde jag bara vetemjöl special,  ibland har jag både
rågmjöl och rågsikt i, det blir lite grövre men är ändå gott, sedan har
jag i både linfrö och solroskärnor ........gott.....gott........



Nej nu är det dags att ta ännu en promenad med Ludde, på dessa glas-
hala gator, som nu är nyplogade, men inte sandade........sedan när jag
kommer in, är det dags att tända lite ljus och mysa lite, det är ju lill-
Lördag i kväll..........

Ha det bra...........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du har varit duktig idag vännen.

Jaså är det plogat där inne i Fjugesta nu...det är bra.Då törs man häva sig inåt då?

Ha det så mysigt ikväll med tända ljus och myspys med goe gubben.

Kram kram

2010-02-03 @ 18:11:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja det var plogat men jättehalt...så ta det försiktigt om du ska ut och köra....och det vet jag att du ska.......ha en bra natt vännen....Kram ANITA..........

2010-02-03 @ 20:23:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0