Brödbak



I dag blir det brödbak igen.......jag skickade sista halvan med Magnus
hem igår, han gillade det brödet, så det är bara att dra fram assistenten
igen och köra igång.......Vi ska nog köpa en ny assistent, den vi har nu
är väl rätt bra trots allt och jag ska ha kvar den för det är mycket delar
till den som t.ex köttkvarn och liknande, men den är inte så bra på att
knåda deg i, degen far bara runt runt den knådas inte...........

Jag blev sugen på räkor så nu ligger det ett lass på upptining, för jag
ville ha räkcocktail och vitlöksbröd till kvällen......gott gott...............

Till middag i dag blir det Lars hemmagjorda fiskpinnar med remuladsås
och gröna ärtor.......gott det med..........

Nej nu ska det göras bröddeg............
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ni fixar och donar...du och Lars.

Så mysigt så.

Kram kram

2010-02-15 @ 08:25:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja denna söndag är det full rulle i köket...haha...

Kram.......

2010-02-15 @ 12:13:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0