Alla hjärtans Dag går genom magen



Nu har Goe Gubben och jag avslutat Alla Hjärtans Dag med lite gott....



Vi tog ett glas bubbel.....................................



Lite gott nystekt vitlöksbröd.............



Goda räkcocktail med stark vitlökssås..........



Så här gott såg det ut innan vi högg in på godsakerna............



Ja sedan var det nybakade brödet klart......Farmor Siv var här så jag
skickade med 1/4 del med henne hem , hon var här förra söndagen
också och fick med sig lite bröd hem, och hon tyckte det var jättegott
det smakade så bra sa hon, med bara smör på..man behöver inget på-
lägg, och jag måste nog hålla med...det är gott.......

Nu är det dags att titta på Herrarnas skidskytte................
Ha det gott............
Kram Anita..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken mysig alla hjärtans dag.

Du är en riktig livsnjutare vännen.

Du får vardagen att bli fest....

Det är vardagslycka det.

Din blogg blir man lycklig av att läsa.

Tack för en otroligt mysig blogg vännen.

Kram Madde

2010-02-15 @ 08:36:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det var gott med lite räkor och bubbel så där på Söndagskvällen......Roligt att du tycker att jag är

en livsnjutare... när det gäller mat är jag nog det

Kram Anita.....

2010-02-15 @ 12:08:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0