Söndag 19/12



                 Sitter här hemma i snöyran och drömmer
                 om att vara på Franska rivieran............och
                 snart är jag är jag där, om exakt 6 månader
                 (om man lever och har hälsan då)...............

                 På Julafton är det på dagen 6 månader till
                 Midsommarsafton........och den tänker jag fira
                 i Frankrike, på en het sandstrand med ett
                 blått hav och brännande sol.......fy farao vad
                 jag längtar att tiden ska går fort dit.......Men nu
                 tillbaka till verkligheten........Vi ska åka till
                 Marieberg och inhandla lite julklappar och 
                 trängas med alla andra som har samma tanke...A... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0