Sömnsjukan

Jag skulle varit på jobbet nu men jag har
fått sjukskriva mej.....jag har lite difusa
symtom som lite halsont lite huvudvärk
lite täppt i näsan mycket ont i kroppen,
svullna fingrar och så in i dödens trött...
Sov sex timmar i natt och sammanlagt
sju timmat under dagen och jag är fort-
farande trött, så nu blir det snart sängen
igen, tröttheten är nog värst och att jag
blir på så jäklar dåligt humör...jag fräser
åt allt och alla, det är inge bra alls........

Nu ska jag gå upp och lägga mig på soffan
och läsa lite ur kungaboken...för Goe gillar
inte när lyset är tänt och han ska sova.....
men jag misstänker att jag somnar nog där
uppe på soffan och vaknar alldeles ledbruten
efter några timmar..............A.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig vännen.

Vademecum......ja du vet,jag ska inte tjata;)

Kram kram

2010-12-02 @ 06:21:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja just det Vademecum ja .......den flaskan får jag nog leta på för jag har mera ont i halsen i dag....Kram Anita....

2010-12-02 @ 11:17:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0