Julklappar



              Jaha ja nu har vi varit i Marieberg för
              att handla julklappar......tror ni att vi
              hittade några........nej inte sjutton.....
              men jag hittade en plommonfärgad
              klänning som fick följa med mig hem
              och ett fint litet halsband...................

              Men det är bara att ta nya tag det är
              ju trots allt 4 dagar kvar innan det är
              julafton.......det går ju bra med presen-
              kort till de vuxna men Wilma snuttan
              måste ju få paket.......så det blir flera
              rundor till Marieberg....innan julafton...

              Eftersom Erik har varit hemma denna
              helg för att han jobbar natt, så blev
              det helstekt kyckling till middag och mat-
              lådor........ nu har jag dragit på det men
              nu är det hög tid att ta itu med disken.....A....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Den klänningen såg skön ut,och plommonfärgat tycker jag är snyggt.Du är inte ensam om att va sen med julklappsköp,jag har inte köpt en enda än,så typiskt mej att va ute i sista minuten.Ha en bra måndag.Kram på dej

2010-12-20 @ 09:17:26
Postat av: ANITA

Hej Annelie.....klänningen var faktiskt jätteskön, inget som sitter åt....det gillar jag...julklappar ja....varje år säger jag att nu ska jag vara tidigt ute, men det blir så här varje år.......Lycka till med julklapparna......Kram......

2010-12-20 @ 10:20:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:59:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0