Svettig dag



                  Det har varit en svettig dag i dag så
                  mellan bakningen av morotsfrallorna
                  och stekning av köttbullar har jag varit
                  tvungen att doppa mig i tunnan ett par
                  gånger....det är bara 14-15 grader.....
                  men oj vad pigg man blir efteråt.....nu
                  ska jag ut och doppa mig sedan blir
                  det att riva ett blomkålshuvud och koka
                  i lite mellangrädde och sedan mixa
                  det med mixerstaven och röra i lite 
                  philiadelphiaost med vitlökssmak.....

                 Ha det gott..........................A............       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0