SEGLARSTÖVLAR

                          Hej................

         
          Nu sitter jag och önskar att det ska börja
          regna för jag köpte mig ett par seglar-
          stövlar när vi var på Orust, och jag skulle
          så gärna vilja prova dom nu.........det är
          tänkt att jag ska dom om nätterna när jag
          börjar jobba, istället för att halka runt i
          gympadojor.......men regnet låter vänta
          på sig och Goe Ludde vill ut på promenad
          nu............Här kommer lite bilder på de nya
          stövlarna och på gårdagens brödbak..........

















                             Jaha där kom även in en bild
                             på Goe Gubben som lagat
                             Fredric's dator.......det har
                             varit mycket datorhaveri
                             i familjen på sista tiden,
                             både Erik's och Daniel's
                             har fått gå i graven....och
                             nu Fredric's som faktiskt
                             gick att återställa............
        
                             Ha det gott...........A.........

                              
                                                 

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga stövlar vännen.De där blir bra att svira runt i om nätterna när det regnar.

Kram Madde

2010-08-17 @ 15:22:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Javisst är de snygga och sköna är de också ...skitbra att springa runt i skogen med under jobbarpassen.....Kram Anita....

2010-08-18 @ 06:36:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0