Onsdag 25/8



                Jaha då var det dags för en resa till den
                stora staden Örebro och USÖ för foto-
                grafering av ögonbotten.....På kallelsen
                står det att jag ska ha med solglasögon
                och eftersom jag har gjort denna under-
                sökning innan vet jag att det är nödvändigt
                med solglasögon........men hur käckt är det
                att komma och gå i solglasögon i detta regn-
                väder..då tycker ju folk att man är helknasig

                Jag behöver även en privatchaufför så det är
                bara att hämta upp Goe Gubben på jobbet,
                och eftersom undersökningen tar en timma
                så tänkte Goe G att han skulle göra ett besök
                på biltema under tiden...................

                Ha en bra dag.........A...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm träligt det där.Jag är ju också en sån där som får ränna på ögon...

Kram Madde

2010-08-25 @ 15:15:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja ränna på ögon är väl en grej.Men det där med solglasögon och chaufför.....men jag brukar skita i båda dera.Men jag ser inte så bra när jag kör hem.

Är ju fruktansvärt ljus-skygg.

Kram Madde

2010-08-25 @ 15:17:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha....med dagens resultat så är jag fortare hemma om jag så blundar på ena ögat när jag kör...Kram..

2010-08-25 @ 22:30:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0