Norrlandsresan slut

                   Hej.............

         Nu kan jag konstatera att Norrlands-  
         resan är över och vi är helt överrens
         både Lars och jag att det var nog både
         första och sista gången som vi var där
         på besök......på dessa 14 dagar har vi
         bara badat 1 gång, jag som älskar att
         bada får nästan ångest av att inte kunna
         doppa mig dagligen när det är sommar...

         I går eftermiddag kom vi hem efter att ha
         besökt, Orsa, Mora, Rättvik och tillbringat
         två nätter i Leksand........Lars har tvättat
         husbilen och jag har tvättat kläder, men nu
         vid lunchtid drar vi till Västkusten för sol
         och bad....Haha förhoppningsvis.....bada
         ska jag göra oavsett väder...........

         Här kommer de sista bilderna norr ifrån







              Ha det gott.............................A.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0