Lördag 21/8

                                       Hej............

            Vaknade innan halv sju i morse av att Goe G
            är uppe och håller på med tv:n/datorn i sov-
            rummet, det är något som ska uppgraderas
            ja jag vet inte så noga......men vaknade gjorde
            jag i vart fall.......Lyssnade på ring så spelar vi
            under frukosten, sedan klockan 10 var det dags
            att dra till Marieberg.........vi tog faktiskt husbilen
            för vi ville ha med oss  Ludde och han gillar att 
            åka husbil bättre än vanlig bil, och sedan har
            jag toan med mig ifall ifall....jag har nämligen
            fobi för att gå på offentligga toaletter.......haha
            det är lika dant när jag ska gå och duscha på
            campingar då måste jag alltid ha foppatofflor
            på mig för fy sjutton för att stå där andra har
            stått med fotvårtor, fotsvamp och diverse andra
            kroppsvätskor har hamnat på golvet....usch usch.

            Jag hittade faktiskt fem klädtrasor som fick följa
            med hem, från början skulle jag inte ha något alls
            men så är det ju alltid.........Av fiskbilen som står 
            utanför köpte Lars Helleflundrafile som just nu ligger 
            i stekpannan.............



            Jag är ju en ölälskare i stora mått, det är den
            godaste dryck som finns faktiskt.......och efter-
            som vi har vin och öl paus så har det blivit dåligt
            med öl för i lättöl är det ju också alkohol, men
            jag gick in på systemet och köpte alkoholfri öl
            och vilken god öl, så i morgon ska Daniel och
            jag äta surströmming och drick tillåtna öl...Gott



            Ha det gott.....................A.....................

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0